Колеги каде е датчика за температурата на горивото. Като закачих на мулти еко скам ми показа че температурата на горивото е 130градуса. Колата е алфа ромео 159 1.9 16v. JTDm
Известие
Collapse
No announcement yet.
Каде е датчика за температурата на горивото
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Pesho_155 Покажи съобщениеКолеги каде е датчика за температурата на горивото. Като закачих на мулти еко скам ми показа че температурата на горивото е 130градуса...
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеВ alfaowner твърдят , че е в помпата за високо налягане.
На конзолата на филтъра е.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеДа, и сигурно предава сигнала си по блутут.
На конзолата на филтъра е.
Комбиниран датчик за вода в горивото и температура на горивото с 5 пинов конектор.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение+1
Комбиниран датчик за вода в горивото и температура на горивото с 5 пинов конектор.
Last edited by Chipmik; 04-04-14 at 00:52.
Човека е писал , че го е прочел в eLearn , аз нямам такъв, ако ти имаш може да погледнеш....
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеTheres a diesel temperature sensor in the fuel pump (HP) (what i get from eLearn on the 159´s)...Older engines (JTD), seems to have them in the fuel filter, as you describe (from google)
Last edited by Chipmik; 04-04-14 at 00:52.
Човека е писал , че го е прочел в eLearn , аз нямам такъв, ако ти имаш може да погледнеш.
е даден датчика K101 (FUEL TEMPERATURE AND WATER IN FUEL FILTER SENSOR) от което правя извода, че и двата датчика са в един корпус и общо във филтъра.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
-
Щом темата е пусната в раздела 159, аз говоря за 159, без да гледам дори какво пише в подписа.
Не питам колагата за кой точно мотор става въпрос, защото информацията за този датчик, според документацията е идентична за всички дизелови модификации.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
-
По пътя на логиката няма как да е в помпата понеже там влиза само една буксичка която е на регулатора а доколкото знам, той няма функция за мерене на температурата на горивото.Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
-
-
Дълбоко уважавам британската техническа мисъл, но смея да твърдя, че в нашия форум може да се намери доста по-точна и задълбочена информация по много въпроси, сравнено с AO.
Отдавам това от една страна на обстоятелството, че у нас марката АР е доста по-популярна и от друга на това, че у нас доста повече хора сами си подържат колите.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеTheres a diesel temperature sensor in the fuel pump (HP) (what i get from eLearn on the 159´s)...Older engines (JTD), seems to have them in the fuel filter, as you describe (from google)
Last edited by Chipmik; 04-04-14 at 00:52.
Човека е писал , че го е прочел в eLearn , аз нямам такъв, ако ти имаш може да погледнеш.
Старите жтд-та никога не са имали датчик за температурата на горивото, който сигнал да е предназначен за ЕКУ-то на двигателя, който да се намира при филтъра. Това решение е ново и е само при новите жтд-та.
Много ми е интересно тоя, който твърди, че е бил на помпата, просто да каже по какъв начин се праща сигнала. Хайде, няма да питам за захранването му, защото теоретично може да се захранва от въртенето на помпата, чрез електромагнитна индукция примерно, но ми е по-интересно как се сдвоява безжичния сигнал с ЕКУ-то.
Първоначално публикувано от Pesho_155 Покажи съобщениеКолеги моя е грешката колата е 159 1.9 16v JtdmLast edited by BO; d.m.y г., 10:55.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеПрати им на ония бледолики много поздрави от мен.
Старите жтд-та никога не са имали датчик за температурата на горивото, който сигнал да е предназначен за ЕКУ-то на двигателя, който да се намира при филтъра. Това решение е ново и е само при новите жтд-та.
Много ми е интересно тоя, който твърди, че е бил на помпата, просто да каже по какъв начин се праща сигнала. Хайде, няма да питам за захранването му, защото теоретично може да се захранва от въртенето на помпата, чрез електромагнитна индукция примерно, но ми е по-интересно как се сдвоява безжичния сигнал с ЕКУ-то.
П.С.Иначе се случва на 159 да гърми този датчик,лошото е че нов хич не е евтин,защото е двоен заедно с този за вода в нафтата.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment