Известие

Collapse
No announcement yet.

Каде е датчика за температурата на горивото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Каде е датчика за температурата на горивото

    Колеги каде е датчика за температурата на горивото. Като закачих на мулти еко скам ми показа че температурата на горивото е 130градуса. Колата е алфа ромео 159 1.9 16v. JTDm
    Last edited by Pesho_155; d.m.y г., 08:25.

  • #2
    Първоначално публикувано от Pesho_155 Покажи съобщение
    Колеги каде е датчика за температурата на горивото. Като закачих на мулти еко скам ми показа че температурата на горивото е 130градуса
    В alfaowner твърдят , че е в помпата за високо налягане.
    ...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
      В alfaowner твърдят , че е в помпата за високо налягане.
      Да, и сигурно предава сигнала си по блутут.

      На конзолата на филтъра е.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
        Да, и сигурно предава сигнала си по блутут.

        На конзолата на филтъра е.
        +1

        Комбиниран датчик за вода в горивото и температура на горивото с 5 пинов конектор.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          +1

          Комбиниран датчик за вода в горивото и температура на горивото с 5 пинов конектор.
          Theres a diesel temperature sensor in the fuel pump (HP) (what i get from eLearn on the 159´s)...Older engines (JTD), seems to have them in the fuel filter, as you describe (from google)
          Last edited by Chipmik; 04-04-14 at 00:52.

          Човека е писал , че го е прочел в eLearn , аз нямам такъв, ако ти имаш може да погледнеш.
          ...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
            Theres a diesel temperature sensor in the fuel pump (HP) (what i get from eLearn on the 159´s)...Older engines (JTD), seems to have them in the fuel filter, as you describe (from google)
            Last edited by Chipmik; 04-04-14 at 00:52.

            Човека е писал , че го е прочел в eLearn , аз нямам такъв, ако ти имаш може да погледнеш.
            В Е-learn описанието по въпроса е малко постно, но на схемата на свързване на ECU-то с периферията му:



            е даден датчика K101 (FUEL TEMPERATURE AND WATER IN FUEL FILTER SENSOR) от което правя извода, че и двата датчика са в един корпус и общо във филтъра.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              ...
              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:47.

              Comment


              • #8
                Щом темата е пусната в раздела 159, аз говоря за 159, без да гледам дори какво пише в подписа.
                Не питам колагата за кой точно мотор става въпрос, защото информацията за този датчик, според документацията е идентична за всички дизелови модификации.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Колеги моя е грешката колата е 159 1.9 16v Jtdm

                  Comment


                  • #10
                    ...
                    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:47.

                    Comment


                    • #11
                      По пътя на логиката няма как да е в помпата понеже там влиза само една буксичка която е на регулатора а доколкото знам, той няма функция за мерене на температурата на горивото.
                      Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                      ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                      ex Alfa 156 1,9 JTD
                      ex Alfa 75 1,8

                      Comment


                      • #12
                        ...
                        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:47.

                        Comment


                        • #13
                          Дълбоко уважавам британската техническа мисъл, но смея да твърдя, че в нашия форум може да се намери доста по-точна и задълбочена информация по много въпроси, сравнено с AO.
                          Отдавам това от една страна на обстоятелството, че у нас марката АР е доста по-популярна и от друга на това, че у нас доста повече хора сами си подържат колите.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                            Theres a diesel temperature sensor in the fuel pump (HP) (what i get from eLearn on the 159´s)...Older engines (JTD), seems to have them in the fuel filter, as you describe (from google)
                            Last edited by Chipmik; 04-04-14 at 00:52.

                            Човека е писал , че го е прочел в eLearn , аз нямам такъв, ако ти имаш може да погледнеш.
                            Прати им на ония бледолики много поздрави от мен.
                            Старите жтд-та никога не са имали датчик за температурата на горивото, който сигнал да е предназначен за ЕКУ-то на двигателя, който да се намира при филтъра. Това решение е ново и е само при новите жтд-та.

                            Много ми е интересно тоя, който твърди, че е бил на помпата, просто да каже по какъв начин се праща сигнала. Хайде, няма да питам за захранването му, защото теоретично може да се захранва от въртенето на помпата, чрез електромагнитна индукция примерно, но ми е по-интересно как се сдвоява безжичния сигнал с ЕКУ-то.



                            Първоначално публикувано от Pesho_155 Покажи съобщение
                            Колеги моя е грешката колата е 159 1.9 16v Jtdm
                            Няма грешка. Пуснал си я в този форум, значи питаш за 159. Логично е. Това, че има индивиди, които искат да пуснат шум в системата е друго нещо.
                            Last edited by BO; d.m.y г., 10:55.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              Прати им на ония бледолики много поздрави от мен.
                              Старите жтд-та никога не са имали датчик за температурата на горивото, който сигнал да е предназначен за ЕКУ-то на двигателя, който да се намира при филтъра. Това решение е ново и е само при новите жтд-та.

                              Много ми е интересно тоя, който твърди, че е бил на помпата, просто да каже по какъв начин се праща сигнала. Хайде, няма да питам за захранването му, защото теоретично може да се захранва от въртенето на помпата, чрез електромагнитна индукция примерно, но ми е по-интересно как се сдвоява безжичния сигнал с ЕКУ-то.

                              Точно това е датчика и се навива отдолу във филтъра.За другото бъркаш обаче,и старите ЖТД-та имат датчик за температура хна нафтата,на някои се намира на конзолата на филтъра,на други на резервоарчето за обратна нафта.

                              П.С.Иначе се случва на 159 да гърми този датчик,лошото е че нов хич не е евтин,защото е двоен заедно с този за вода в нафтата.
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X